Narzędzia przydatne w każdym biurze

Posted on Posted in Dom

Organizacja biura, zwłaszcza takiego, w którym będziemy spędzać czas z innymi współpracownikami czy po prostu chcemy mieć łatwy dostęp do wszystkich obowiązków, bywa trudna. Niekiedy przydatne w niej mogą być rozmaite narzędzia, takie jak terminarze, systemy małych karteczek samoprzylepnych czy tablice magnetyczne. Sprawdźmy, co i jak sprawdzi się w każdym biurze.

Dobrze przygotowane do pełnienia obowiązków biuro powinno być tablica magnetycznauporządkowane, a jednocześnie przystępne dla pracowników. Z tego powodu tablica magnetyczna czy korkowa do umieszczania notatek czy odhaczania zadań sprawdzi się idealnie w jednych warunkach, podczas gdy w innych świetnym rozwiązaniem może być system podajników papierowych albo segregatorów.

Porządkowanie spraw bieżących

Na pierwszym ogień weźmiemy sprawy związane z porządkowaniem rzeczy aktualnych, czyli bieżących zadań i obowiązków. Tutaj musimy zadbać o to, aby zadania były dostępne nie tylko dla konkretnych pracowników, ale również i ich szefa, który będzie kontrolował realizację. Do wyboru mamy kilka różnych rozwiązań. Tablica magnetyczna (https://wally.com.pl/k1002,tablice-suchoscieralne-magnetyczne.html) w dużych rozmiarach sprawdzi się na ścianie w biurze, gdzie pracuje tylko kilka osób, zaś mniejsze mogą wisieć bezpośrednio na konkretnych stanowiskach. Alternatywę mogą stanowić tablice korkowe, które zawiesimy w boksach – na pewno będą tańsze. Dobrym rozwiązaniem jest też system karteczek, który pozwala na notowanie hasłowo zadań i potem po prostu usuwanie kartek z zadaniami zrealizowanymi.

Szkolenia w dobrej formie

Do sali szkoleniowej doskonale sprawdzą się urządzenia bardziej rozbudowane, np. tablice interaktywne z rzutnikami albo systemy komputerowe, które pozwalają połączyć realizację zadań poszczególnych pracowników ze stałą kontrolą szkoleniowca. Dobrze sprawdzą się też tablice magnetyczne z opcja pisania na nich, czyli powierzchnią suchościeralną, aczkolwiek najlepiej, gdy są one umieszczone na specjalnej ramie, pozwalającej na ich przewożenie z miejsca na miejsce. W takim przypadku możemy wybrać tablicę rozbudowaną o np. skrzydła składane, dzięki czemu dostosujemy ilość niezbędnej powierzchni do naszych potrzeb. Takie rozwiązanie sprawdzi się również podczas burzy mózgów na naradzie czy tworzeniu nowego planu biznesowego na najbliższe tygodnie.

Zarówno tablica magnetyczna, jak również inne rozwiązania – np. systemy segregatorów, połączone systemy komputerowe w ramach sieci wewnętrznej czy urządzenia interaktywne do szkoleń – pozwalają zorganizować przestrzeń i pracę w biurze. Aby je dobrze wybrać, warto rozpatrzyć, co jest nam potrzebne w pracy.

0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*