Przedsiębiorstwa organizują często konferencje sprzedażowe. Przedstawiają na nich najpierw pewne merytoryczne właściwości, a później próbują przekonać do swojej oferty. Przydatne w tym momencie dodatkowe prezenty, wyróżnienie marketingowe.



Wartościowa promocja



Oczywiście chodzi o jak najniższe koszty. Te zapewnią kolorowe balony z logiem i napisem jednostki gospodarczej, najlepiej rozdawane dzieciom, całym rodzinom. Szczególnie atrakcyjne podczas planowania festynów, targów, promocji na otwartej przestrzeni. Balony posiadają zróżnicowane formy. Nie tylko napompowane powietrzem, lecz także helem. Fantastyczny wygląd. Ta forma promocji bywa uważana za nieformalną, wzmacniającą towarzyskie stosunki. Ciekawie salę można wyposażyć w girlandy. Ozdoby segregują strefy, optymalizują przestrzeń. Girlandy powinny być umieszczone zawsze obok reklamowych haseł lub informacji. Po prostu klient szybciej je zauważy.



Praktyczne zastosowanie



Nietypowe formy promocji przedstawione w artykule można wykonać całkowicie samodzielnie lub uzyskać do nich dostęp w rewelacyjnie niskiej cenie. Nie przesadź jednak z ilością. Gadżety służą podkreśleniu idei głównej.