Małe jednostki gospodarcze ukierunkowane na sprzedaż produktów konsumpcyjnych nawet posiadając najlepsze wyposażenie sklepów nie ma właściwie szans w rywalizacji z wielkimi koncernami. Wystarczy wymienić przykład popularnej w Polsce biedronki, aby zrozumieć, że jednostki osiedlowe już dawno straciły nadzieję odnośnie generowania solidnych zysków.

Każdy pragnie sukcesu promocji wśród konsumentów

Czy masz świadomość, że lady chłodnicze przykładowo dostarczają większym sklepom za darmo sami producenci żywności, aby móc tylko w danym miejscu trafić do konsumentów. Rozpoznawalna marka to bowiem zawsze zwiększona sprzedaż. Z tym nie da się wygrać, niestety dla niektórych.

Trudne realia

Konsument oczywiście nie patrzy na wyposażenie sklepów. Interesują go tylko i wyłącznie niskie ceny. Im niższe, tym lepsze, chociaż aspekt jakości bywa pomijany. Patrząc na lady chłodnicze, bez towarów lub udoskonalonej oferty w mniejszych sklepikach odnosi się wrażenie, że od lat dominują nad nimi wielkie korporacje, bezlitośnie przejmujące rynek, efektywnością skali. Trudne czasy wymagają poświęceń. Tylko jakością da się rywalizować z gigantami. Czy dasz radę to zrobić?