Poszukując interesujących gadżetów promocyjnych przestajemy koncentrować się wyłącznie na długopisach z firmowym logo, kubkach i notesach. Najbardziej wartościowi klienci zasługują na szczególne traktowanie, systematycznie rośnie więc liczba firm inwestujących w portfele, aktówki i teczki i wręczających je najbardziej zasłużonym kontrahentom.
Może się wydawać, że teczki nie są najbardziej idealnymi z gadżetów z uwagi na swoją cenę, okazuje się jednak, że przekonanie takie opiera się na stereotypach. Klienci chwalą sobie portfele jako upominki, są bowiem świadomi ich dużej wartości, jeśli więc firma zajmująca się kreowaniem swojego wizerunku na tej drodze dobierze we właściwy sposób polecane przez siebie rozwiązania, teczki jako gadżety mogą zapewnić jej jeszcze większy rozgłos.
Zasadne wydaje się jednak zwrócenie uwagi na to, że nie zawsze można liczyć na entuzjazm klienta otrzymującego portfel lub aktówkę. Tu duże znaczenie ma jakość tego rodzaju rozwiązania, specjaliści zawodowo zajmujący się firmowym marketingiem radzą więc zrezygnować z pomysłu oszczędzania na gadżetach tego typu. Jeśli już zdecydujemy się na nie, powinniśmy mieć świadomość tego, że ich zakup wiąże się z określonymi kosztami.